АНДРЕ МАННІНГ

АНДРЕ МАННІНГ

Глобальний голова зі зв’язків з громадськістю та державними органами в Booking.com (Нідерланди)

Андре Маннінг досвідчений і орієнтований на результат лідер, займав високі посади у сфері комунікацій у Philips.

Він добре відомий за розробку нової вимірювальної системи PR, яка носить глобальний характер як з точки зору ЗМІ, яку вона охоплює, так і її географічне охоплення, що виходять за рамки традиційного медіааналізу з фокусом на різних ключових показниках ефективності, в тому числі чистий коефіцієнт лояльності, який допоміг Philips зрозуміти баланс між прихильниками і противниками на кожному великому ринку по всьому світу.

У 90-ті роки, Маннінг працював у Празі, допомагаючи Philips розвивати комунікаційну компанії в Центральній і Східній Європі. У 2001 році він повернувся в Амстердам працювати над створенням команди з корпоративних зв’язків зі ЗМІ та фінансових і стратегічних комунікацій. У 2005 році він переїхав до Нью-Йорка і відповідав за підвищення репутації компанії Philips в США, перш ніж взяти на себе обов’язки керівника з глобальних комунікацій бізнесу компанії у сфері охорони здоров’я.

Він був призначений глобальним керівником із зовнішніх комунікацій Philips влітку 2009, повернувшись до Нідерландів, і очолив мережу з 50 фахівців в області комунікацій по всій земній кулі. Він був консультантом із комунікацій ради директорів Philips, а також тимчасово очолював маркетинговий напрямок.