ІРИНА РУБІС

ІРИНА РУБІС

CEO в Ekonomika Communication Hub, головний редактор Marketing Media Review

Ірина почала свою кар’єру в журналістиці в 2006 році в якості редактора для щотижневого ділового журналу «Інвестгазета». До видавничого бізнесу Ірина була маркетинг-директором однієї з українських компаній.

Очоливши MMR в 2009 році, вона приступила до реалізації стратегічних змін в проекті, в тому числі реалізувала трансформацію маркетинг-дайджесту в інформаційний бренд, який поєднує в собі друковану версію, динамічний інтернет-портал, а також цікаві і корисні заходи.

Ірина – активно пишучий головний редактор, ідеолог нових бізнес- і редакційних моделей для MMR. Ірина – дипломований вчитель історії, англійської мови та літератури, магістр з маркетингу, випускниця програми Executive MBA міжнародного факультету Університету Шеффілда.