ЛАРС ХІЛЗ

ЛАРС ХІЛЗ

CEO у Lars Hilse, Web Strategy & E-Business Development Consultants (Німеччина)

Ларс Хілз почав консультувати з питань бізнес-стратегії у 2008 році.

Він пропонує послуги тимчасового керуючого, стратегічне консультування, тренінги та семінари з акцентом на прибутковій digital-стратегії як в комерційних та і в державних секторах.

Серед його клієнтів невеликі і середні компанії, а також учасники рейтингу fortune 500 у 20+ галузях в 26+ країнах; серед них такі широко відомі в світі бренди, як АХА, DHL, Ferrari, Singapore Airlines і т.д.; усі разом вони капіталізували його знання у розмірі понад 650 млн євро завдяки збільшенню доходів у digital.

Його основні ідеї використовуються на чотирьох континентах, а його публікації надихають вчених більше двох десятків університетів по всьому світу.

Новаторське бачення досвіду користувача, яке він опублікував у 2009 році, сьогодні використовує Facebook та інші великі соціальні мережі, здійснюючи вплив на понад мільярд користувачів інтернету.