Win-win 2.0: підсумки міжнародного форуму #WCFDavosKyiv 2016

 В Києві відбулася третя регіональна сесія Всесвітнього комунікаційного форуму WCFDavos Kyiv 2016. Організатори традиційно зібрали лідерів змін – професіоналів із сфери державного управління, представників бізнесу, громадських діячів і ЗМІ з 10 країн світу.

Протягом двох днів лунали промови і точилися дискусії щодо ефективного застосування стратегії winwin для вирішення конфліктів у суспільстві, політиці та бізнесі. Експерти-практики говорили про те, як вивести відносини зі своїми партнерами, клієнтами, співробітниками та навіть опонентами на рівень творення і співпраці.

Напередодні відкриття Форуму, під-час обговорення модераторами своєї «битви» – заключної дискусії Форуму, народилося формулювання «win-win 2.0». Отже, підсумки Форуму – на основі найяскравіших цитат з постів у соціальних мережах із хештегом #WCFDavosKyiv.

  • Володимир Гройсман, Прем’єр-міністр України про відкриття Третього Давоського комунікаційного форуму: «На мій погляд, все, над чим ми працюємо – маємо комунікувати: суспільству потрібно дуже чітко давати пояснення, що і навіщо ми робимо і який результат це дасть. Зворотній зв’язок з вами має велике значення».
  • Тимур Хромаєв, голова Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку України: «Коли інвестори приїздять до України, то завжди питають: чому нас намагаються тут перемогти? Ми знаємо щось краще в одній сфері, а ви в іншій. І тут не має бути конфліктів. Щоб привозити інвесторів треба демонструвати не лише зміни правил, а й те, що ми їх виконуємо».
  • Мішель Терещенко, міський голова Глухова, впевнений, що для невеликого міста, як і для країни в цілому, конче необхідно підтримувати імідж. «В Україні ми в першу чергу маємо говорити про людей. Вони – наш головний актив». За його словами, інвесторам просто необхідно забезпечити відсутність неочікуваних проблем і приваблювати їх новими можливостями.
  • Сергій Бартощук, виконавчий директор та керівник проекту в СігмаБлейзер, голова Наглядової ради КОСМО, член Ради директорів Спілки українських підприємців (СУП): «Говорити неправду у бізнесі стає все дорожче. Спроби маніпулювати рішеннями інвесторів методом балансу поганих і хороших новин – вже не працюють. Рано чи пізно це заведе у тупік».
  • Максим Яковер, Засновник і власник креативного простору і коворкінгу «Часопис», директор з розвитку Національного комплексу «Експоцентр України»: «Зі своїм першим завданням — зробити ЩОСЬ на збитковому держпідприємстві – ми вже справилися. З чесної комунікації береться довіра — а тоді з’являються ресурси. Якщо є довіра, комунікація чудово працює на захист від атак. Політики не розуміють, що комунікація не повинна випереджувати справи. Інакше довіра падає. В країні робиться настільки мало, що, коли ти робиш класний проект і чесно його комунікуєш, успіх гарантовано. Якщо всі гроші класти в касу, то держпідприємство буде приносити прибуток».

Під час WCFDavos Kyiv 2016 відбувся цікавий експеримент. У перший день 10 учасників отримали високотехнологічні трекери, надані «Фармацевтичною фірмою «Дарниця», для вимірювання серцебиття. Суть експерименту полягала у визначені піків емоційних реакцій слухачів на виступи спікерів. Згідно отриманих результатів, найбільш емоційно слухачі реагували на: звернення Прем’єра Володимира Гройсмана, доповідь депутата Гліба Загорія та дискусійну панель про зміну ролі комунікацій, яку модерувала Ірина Новікова, Генеральний директор AGAMA communications.

На другий день форуму «Фармацевтична фірма «Дарниця» забезпечила відвідувачам спеціальну дегустацію кардіо-коктейлів. Гості мали змогу спробувати три види коктейлів на основі граната, манго і грейпфрута, та отримали їх ексклюзивні рецепти на спеціальних подарункових магнітах.

Нагадаємо, третя регіональна сесія Всесвітнього комунікаційного форуму WCFDavos Kyiv 2016 тривала 19 і 20 вересня. Подія міжнародного масштабу об’єднала 55 спікерів з 10 країн і тривала 2 дні, протягом яких відбулося 11 панельних дискусій.

Генеральний партнер: «Фармацевтична фірма «Дарниця».

Партнери: Міжнародна аудиторська компанія BDO, Компанія PepsiСo, ПАТ «Миронівский хлібопродукт», digital-агенція Ebola Communications, агенція Talan Events, агенція NewMix, «Центр контент-аналізу», Президент Готель, ФІГАРО Кетерінг, Gate Business Photo.

Форум відбувся за підтримки: мультимедійної платформи Ukraine Today, телеканалу новин «24», радіо «24» та «Європа Плюс», газети «Бізнес», журналу «Фокус», інформаційного агентства ZIK та телеканалу ZIK, онлайн-видання «Детектор медіа», журналу SBR, видання «Грушевського, 5», інвестиційного порталу InVenture, European Business Association (EBA), American Chamber of Commerce (ACC), «Спілки українських підприємців» (СУП), «Асоціації адвокатів України», Київського міжнародного економічного форуму, Києво-Могилянської бізнес-школи, Української асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR), Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ), Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), незалежного агентства зі зв’язків з громадськістю «Комунікація та консультанти» (Литва), консалтингової компанії «Інститут PR» (Білорусь), комунікаційного агентства RED Communications (Азербайджан), PG Communications Kazakhstan/Press Club (Казахстан) та ін.

Організатор форуму: агентство GROU Public Affairs and Reputation management (група агентств AGAMA communications).