Тільки 25 молодих піарників з усього світу отримають шанс повчитися цього літа у кращих фахівців з комунікацій. Восьмиденний PR-інтенсив в одному із наймальовничіших місць Швейцарської Рів’єри безумовно стане вагомою конкурентною перевагою і запорукою майбутніх успіхів.
Влітку Асоціація Всесвітнього Комунікаційного Форуму (WCFA) запускає на базі авторитетного швейцарського інституту Glion комунікаційний табір ComCamp – навчальний проект для молодих амбітних піарників, які потребують професійного перезавантаження з акцентом на розвиток практичних навичок. Табір працюватиме 14-21 серпня 2016 року і прийме зміну до 25 осіб.
Провідні комунікаційники-практики та викладачі інституту з інноваційним і творчим підходом до професійного навчання поділяться практичними знаннями в контексті сучасних викликів і можливостей світового ринку комунікацій. Свою участь у проекті вже підтвердили співзасновник Huffington Post Powerhouse Series, директор з комунікацій Philip Morris, засновник італійського агентства Competence і головний редактор найбільшого європейського журналу про комунікації PR report.
В інтенсивній тижневій програмі ComCamp – лекції і майстер-класи з комунікаційної майстерності, стратегічних, кризових комунікацій та сторітелінгу, а також навчальні поїздки до штаб-квартири ООН в Женеві, офісів локальних компаній і прогулянки Альпами.
Вартість участі – 1 850 євро.
Дедлайн подачі заявок – 20 липня.
Робоча мова табору – англійська.
Кількість місць обмежена – до 25 осіб.
Більш детальна інформація доступна на сайті WCFDavos.