Агент впливу в соціальних медіа №1 згідно з Forbes, колумніст Huffington Post, США
Шон Гарднер є одним із засновників унікального проекту Huffington Post «Twitter Powerhouses Series», в рамках якого, починаючи з 2010, було проведено інтерв’ю з сотнями людей з різних професійних областей – технології, бізнес, здоров’я, філантропія, подорожування, продукти харчування та багато іншого. Проект заробив статус впливового голосу у соціальних медіа.
Відразу після закінчення університету Шон працював в компанії Apple Inc., а також на такі світові корпорації, як Microsoft, Ultimate Software, мережа готелів Marriott, агентство Ogilvy і Silicon Valley Bank, а також некомерційні організації World Vision, Charity: Water і проект Medishare. Виступає амбасадором і діджитал-волонтером у просуванні онлайн ініціатив GivingTuesday.org і U.N. Foundation. Шон Гарднер виступав з доповідями по діджитал-комунікаціям і стратегії роботи у соціальних медіа у Гарвардському університеті, на щорічній Google-конференції, у Смітсонівському інституті та конференціях на трьох континентах, неодноразово публікувався у журналах Forbes, Entrepreneur, Inc., Glamour Magazine.
Зараз проводить турне на підтримку свого бестселеру «Шлях до успіху в SMM».